Logga in på Mitt HSB på hsb.se så kan du göra en felanmälan som går direkt till en fastighetsskötare som registrerar ärendet och återkopplar till dig inom två arbetsdagar.
Du kan också ringa HSB kundtjänst 010-442 11 00 på kontorstid.
Uppgifter om dina avier, bankgironummer och dylikt kan du få genom att logga in på Mitt HSB. Anmälan om autogiro och e-faktura görs hos din bank.
Ange ”HSB Stockholm BRF” som betalningsmottagare.
Du kan också ringa HSB kundtjänst 010-442 11 00 på kontorstid.
Önskemål om p-plats anmäls via Mitt HSB/Min bostad/Mina köer. Om du har frågor angående parkering i garage ber vi dig kontakta HSB kundtjänst 010-442 11 00 på kontorstid, så hjälper de dig.
Har du andra frågor eller ärenden vänligen kontakta styrelsen. Snabbast svar får du via E-post.
E-post: [email protected]
Telefon:
073 58 57 838
Föreningen har även en brevlåda i trapphuset på Skagafjordsgatan 11 där
det går bra att lämna meddelanden och brev till styrelsen. Du kommer in i trapphuset med
din bostadsnyckel.